Selva

Motory SELVA si môžete vyzdvihnúť z nášho externého skladu do 1 až 2 dní.

KÓDOVÉ ŠTÍTKY MOTOROV SELVA

C: Krátke topánky

L: Dlhé topánky

SIC: Krátky štart, ručný štart, verzia s hlavovou nádržou:


EI: Elektrický štartér s integrovanou štartovacou batériou EBL: Elektrický štartér, ručná páka, dlhé topánky

EIBC: Elektrický štartér s integrovanou batériou s ručným ovládaním

ESTC: Elektrický štartér, konštrukcia s diaľkovým ovládaním, krátka batožina

ESTL: Elektrický štartér, diaľkové ovládanie, dlhá batožina

ESTLT: Elektrický štartér, diaľkovo ovládané prevedenie, zdvíhacia pomôcka, dlhý kufor

ESTLPT: Elektrické štartovanie, verzia s diaľkovým ovládaním, s posilňovačom, dlhý kufor

XL: Extra dlhý kufor


12Produkt 112
12Produkt 112



4-taktný lodný motor výroba redefinované


V roku 1998 Suzuki predstavila svoj prvý 4-taktný benzínový motor so vstrekovaním. Dnes Suzuki ponúka celý rad 40 výkonných motorov, z ktorých 21 je vybavených elektronickým systémom vstrekovania paliva.

Vývoj charakterizuje rad progresívnych inovácií a odvážnych nápadov, ktoré priniesli spoločnosti Suzuki ovocie a získali štyri medzinárodné ocenenia za priekopnícky vývoj. Suzuki si zároveň vydobyla pozíciu, ktorá je oveľa dôležitejšia ako ocenenia. Získala si srdcia a uznanie námorníkov od pobrežia k pobrežiu po celom svete.

Keď máte pred sebou otvorené more a celý deň, na lodi nie je miesto pre druhú najlepšiu. Plavba na lodi je boj s vodou a sila lodného motora Suzuki je najväčšou zbraňou človeka. Sila, ktorá vám umožní letieť do akejkoľvek vzdialenosti. Schopnosť, ktorá vám umožní ísť rýchlejšie a ďalej ako kedykoľvek predtým. A, samozrejme, absolútna spoľahlivosť, vďaka ktorej to môžete robiť deň čo deň, sezónu čo sezónu a v najrôznejších podmienkach.


Predstavujeme vám svetového lídra vo výrobe štvortaktných lodných motorov

Je ľahké povedať, že ste prvý, ale je veľmi ťažké toto tvrdenie doložiť. Suzuki drží svoje slovo a je presvedčená, že žiadna iná značka na svete nemôže konkurovať jej 4-taktným lodným motorom V6. Žiadny iný motocykel nebol vyvinutý s takou starostlivosťou a žiadny iný motocykel nebol vyvinutý s takým ohľadom na potreby používateľa ako Suzuki.

A žiaden nevyniká takým rodokmeňom ako rodina motorov, ktorých ocenené 4-taktné motory robia zo Suzuki skutočne svetového lídra v oblasti 4-taktných lodných motorov so vstrekovaním paliva. Suzuki je motorka, ktorá bola stvorená na rozbíjanie vĺn. Neutíchajúci a nepokojný výkon, neuveriteľná hospodárnosť a jedinečnosť, ktorá vtláča jej meno do ľudského povedomia.

Suzuki stanovila nové štandardy vo výrobe štvortaktných lodných motorov. Dôraz kladie na účinnosť, hospodárnosť, výkon a predovšetkým na zážitok. A táto technológia priniesla spoločnosti Suzuki štyri produktové ocenenia. Iba Suzuki ponúka vo svojom modelovom rade tri 4-taktné modely V6 s výkonom 250, 225 a 200 koní, aby ešte lepšie splnila rôznorodé očakávania používateľov.


Plynulé ovládanie ventilov

Vyladené na výkon Systém riadenia je vynikajúci, zabezpečuje špičkový výkon motora a umožňuje vysokú akceleráciu v nízkom a strednom rozsahu otáčok. Vysokovýkonné motory pracujú s otváraním ventilov; sacie aj výfukové ventily sú otvorené na krátky čas. Dĺžku tohto časového rozsahu riadi motor časovaním otvorenia sacieho ventilu. Vďaka tomu je motor nielen úspornejší a ekologickejší, ale aj výkonnejší.

Viackanálový systém nasávania

Spaľovací motor je zároveň čerpadlom vzduchu, pretože na spaľovanie je potrebný vzduch a plyny po spaľovaní unikajú zo spaľovacej komory. Účinné nasávanie a výfuk sú preto nevyhnutné na dosiahnutie vysokého výkonu. Z tohto dôvodu bola sacia strana navrhnutá tak, aby pri nižších otáčkach vstupoval vzduch do motora cez sacie potrubie prispôsobené motoru, zatiaľ čo pri vyšších otáčkach vstupuje cez krátke potrubie, t. j. väčšie množstvo vzduchu sa dostáva do spaľovacej komory s menším odporom, čím sa zvyšuje jej výkon.

Najväčší zdvihový objem, najväčší výkon, najnižšia hmotnosť

Suzuki dosiahla najväčší zdvihový objem vo svojich štvortaktných lodných motoroch. So zdvihovým objemom 3614 cm³ dosahuje výkon 250 k, ktorý nedosahuje žiadny iný lodný motor. Nenechajte sa však oklamať vysokým výkonom. To nemusí nevyhnutne znamenať, že motory Suzuki sú aj ťažké. S hmotnosťou 263 kg je Suzuki ľahší ako motory iných výrobcov.

Suzuki ako prvá použila 32-bitovú elektroniku a veľmi jemne vyladenú vstrekovaciu elektroniku pre lodné motory. "Priame zapaľovanie" eliminuje rušenie a je účinné. Blok s 55-stupňovým usporiadaním zaručuje optimálnu veľkosť motora, čo je aj vizuálny zážitok v spätnom zrkadle. Vrtuľa s veľkým priemerom dokáže s výkonom za sebou pohnúť veľkým množstvom vody.

Odolnosť zaručuje 4-vrstvová povrchová úprava. Hliníkový kryt je potiahnutý antikoróznou vrstvou, nasleduje základný náter na báze epoxidu, akrylátový náter a potom je na motor nanesená čierna metalická farba. Farba je chránená pred vonkajšími vplyvmi vrstvou laku.

VÝKLAD PÍSMEN MODELOVÉHO KÓDU

S: ŠTANDARDNÁ DĹŽKA BEHU (15 stĺpcov)
L: DĹŽKA OBJEDNÁVKY (20 stĺpcov)
X: EXTRA DLHÝ PRIEČINOK
XX: MIMORIADNE DLHÁ PREVODOVKA
E: ELEKTRICKÝ ŠTARTÉR, TYČ RIADENIA
R: ELEKTRICKÝ ŠTARTÉR, DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE
T: ELEKTRICKÝ ŠTARTÉR, DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE, SERVO TRIMOVANIA A ZDVÍHANIA
Z: OPAČNÝ SMER OTÁČANIA
P: VARIABILNÝ SMER OTÁČANIA