Motor Honda
HONDA. hodná svojho mena na vode!
Od roku 2021 3+2 roky záruky na všetky registrované motocykle Honda!
Naše skúsenosti v oblasti spoľahlivosti motorov sme využili pri vývoji závesných motorov pre lode a člny, aby sme vám mohli ponúknuť rovnakú oceňovanú kvalitu aj na vode.
Niektoré argumenty a príklady:
Vyvážený motor
Motor s výkonom 115 k má dva vyvažovacie hriadele, ktoré eliminujú vnútorné prevádzkové vibrácie motora a zabezpečujú jeho plynulú prevádzku pri všetkých rýchlostiach.
Letmá spojka
Táto špecifikácia zabezpečuje plynulý voľnobeh až Páka plynu je vyššie ako pri voľnobehu a potom sa automaticky spojí s vrtuľou.
Dvojstupňové nasávanie vzduchu
Väčšina štvortaktných motorov používa na privádzanie vzduchu do hlavy valcov dlhé sacie potrubie. Systém variabilného nasávania vzduchu Honda využíva komoru na vyrovnávanie tlaku s dvoma škrtiacimi klapkami na reguláciu množstva vzduchu do spaľovacieho priestoru. Výsledkom je jednoduchá, kompaktná konštrukcia, ktorá zlepšuje celkovú prevádzku.
Systém riadenia motora
ECM prijíma signály z 18 rôznych snímačov , čím podporuje okamžité štartovanie, bezproblémovú prevádzku, vynikajúci výkon a vynikajúcu spotrebu paliva.
Najvýkonnejšia nabíjacia cievka
Pri motoroch s výkonom 15/20 k 12-ampérová nabíjacia cievka zabezpečuje nepretržité nabíjanie batérie, čo je v tejto kategórii jedinečné.
Najväčší zdvihový objem
Šampión vo svojej kategórii motorov s výkonom 15/20 k s objemom valcov 54 cm3.
Najväčší objem valcov medzi motormi s výkonom 115 k< br / >Motory s výkonom 115 k majú s objemom 350 cm3 najväčší objem valcov v tejto výkonovej skupine. Vďaka svojej konštrukcii s dlhým zdvihom sa zároveň stal najvýkonnejším motorom na svete vo svojej kategórii.
Veľký zdvihový objem 200/225 k, V6
Výkonná, kompaktná konštrukcia SOCH s 24 ventilmi. Úzka konštrukcia V6 bez dlhého nasávacieho otvoru ponúka najlepší výkon a životnosť na základe vynikajúceho automobilového inžinierstva spoločnosti Honda.
Najľahší 4-taktný motor s výkonom 15/20 k
S hmotnosťou 46,5 kg kombinuje účinný a plynulý chod 4-taktného motora s najnižšou hmotnosťou, vďaka čomu je vo svojej kategórii jedinečný.
Najľahší 4-taktný motor s výkonom 50 k
Najľahší štvortaktný motor s výkonom 50 k, ktorý je dostupný na trhu. Ideálny pre člny, hliníkové rybárske lode a čoraz častejšie sa vyskytuje na dynamicky sa rozvíjajúcom trhu s motorovými rybárskymi člnmi.
Nelineárne odpruženie
Patentované nelineárne gumové puzdrá zabezpečujú bezproblémovú prevádzku pri všetkých rýchlostiach.
Posunutá konštrukcia kľukového hriadeľa
Hlava valcov je tak umiestnená priamo na "krížovej" osi, čo znižuje vibrácie, zvyšuje výkon a riadi vlastnosti motora. Výnosy pri zmene smeru jazdy, pretože minimalizuje kavitáciu okolo vrtulových listov.
Torzný tlmič
Niekedy sa nazýva zotrvačník, umiestnený vedľa východiskového bodu hlavy valcov. Táto konštrukcia znižuje ťažisko s cieľom zlepšiť ovládateľnosť a kontrolu trupu.
Dvojitý výfuk
Výfukové potrubie konkurenčných motorov vedie stredom olejovej nádrže a zohrieva olej. Dvojitý výfuk od Hondy obklopuje olejovú nádrž, čím sa znižuje nahromadenie tepla a zvyšuje účinnosť a výkon motora.
90 A nabíjacia cievka
Osvedčená nabíjacia cievka poháňaná remeňom, ktorá znižuje teplo v motore a poskytuje väčšiu kapacitu nabíjania batérie.
Dvojitý vačkový hriadeľ nad hlavou (DOHC)
Silná, kompaktná 24-ventilová konštrukcia s dvoma hornými vačkovými hriadeľmi s väčším počtom vystupujúcich ventilov, ktoré tlačia do motorového priestoru viac vzduchu a zvyšujú výkon. Konštrukcia vačkového hriadeľa zabezpečuje ľahkú dostupnosť a ovládateľnosť vahadla. Nie sú potrebné žiadne podložky ani viacnásobné odstraňovanie problémov.
Indikátor úplného spaľovania
Tento regulátor využíva kyslíkový snímač a systém indikácie motora na automatickú reguláciu Prispôsobenie zmesi vzduchu a paliva otáčkam a zaťaženiu - maximalizácia výkonu v celom rozsahu otáčok, čo nám umožňuje dosiahnuť o 20 % nižšiu spotrebu paliva pri kĺzavom lete medzi 2000 a 4500 ot/min.
Trojcestný systém chladenia
3 rôzne chladiace systémy udržiavajú hlavu valcov chladnejšiu, a tým zabezpečujú dlhú životnosť.
VTEC
Striedavo časovaný elektronický systém časovania ventilov zabezpečuje najlepší výkon pri všetkých otáčkach motora - pri nízkych otáčkach motora ovláda ventily nasávania vzduchu pomocou "mäkkých vačiek"; pri 4500 ot/min kombinuje výkonnú výstupnú "vačku" s vysokými otáčkami.
Štvorstupňová povrchová ochrana
Na ochranu motora pred koróziou sú veko a prvky všetkých motorov Honda buď z nehrdzavejúcej ocele, alebo zo špeciálne upraveného materiálu "Draco". Všetky elektrické prípojky sú utesnené na ochranu pred únikom vody a ľahko použiteľná prípojka na preplachovanie sladkou vodou umožňuje preplachovanie slanej vody z vnútra motora. Spoločnosť Honda venuje mimoriadnu pozornosť ochrane motora pred koróziou, ktorá chráni aj vonkajšiu časť motora. Všetky motory Honda sú patentované, dvojnásobne zabezpečené a lakované vo viacerých vrstvách. Štvortaktné lodné motory predávame v Amerike už 40 rokov; ako líder na trhu v oblasti štvortaktnej technológie.
Zatiaľ čo 2-taktné motory potrebujú na ochranu najdôležitejších častí benzín alebo vzduch s tenkou vrstvou oleja, vo vnútri našich 4-taktných motorov sa pod tlakom vytvára vrstva oleja na všetkých častiach. Diery vo valcoch a piestoch dvojtaktných motorov urýchľujú opotrebovanie piestov a valcov. Keďže vo valcoch a piestoch štvortaktných motorov nie sú žiadne nasávacie a výfukové otvory, možno ich prevádzkovať s väčšími toleranciami pre dlhšiu životnosť.
Jednoduchá údržba
S prívesnými motormi Honda sa veľmi ľahko manipuluje. Vzhľadom na ich filtrom a závitom chladenú konštrukciu 4-taktných motorov Honda si závesné motory Honda vyžadujú menej údržby a opráv ako ich 2-taktné náprotivky. Každý lodný motor Honda je navrhnutý tak, aby sa ľahko používal a vyhovoval potrebám každého majiteľa. Napríklad kontrola hladiny oleja a výmena oleja sa vykonáva rovnako ako v aute. Každoročná výmena oleja a mazanie kľúčových komponentov chráni motor počas celého roka.
- Menej údržby ako pri dvojtaktných motoroch
- Pohodlná výmena oleja
- Spin-on filter
- Olejovanie len počas ročnej údržby
Tabuľka s popisom aktuálneho typu, o vybavení motorov a ich označení: